فارغ التحصیلان
1399/8/14 چهارشنبه
دکتر محمدرضا زمانی در خصوص زمان ثبت نام پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر:
21‌مین دوره پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور امسال برگزار می شود/ اعلام جزئیات نحوه ثبت نام در آخر آبان ماه

به گزارش یوپنا، دکتر محمدرضا زمانی در خصوص زمان ثبت نام پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور افزود: در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش درخصوص شرایط ثبت نام و موارد امتحانی آزمون در حال انجام است و در اواخر آبان ماه زمان دقیق ثبت نام اعلام می شود.
وی اذعان داشت: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مطابق سال های گذشته،  30 هزار نفر در 1300 رشته محل خواهد بود.
رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.
وی با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.
وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های باز دنیاست و از روش های مختلف با کسب مجوزها می تواند اقدام به پذیرش دانشجو کند ومجوز این دوره نیز در همین راستا صادر شده است.
دکتر زمانی تاکید کرد: ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و کلیه داوطلبان جهت کسب اطلاعات بعدی می توانند به پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir