اخبار
1399/5/10 جمعه
✅ رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز:
دکتر سید اسحاق جلالیان از شروع ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی خبر داد.

✅ رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز:
شروع پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از5مردادماه
دکتر سید اسحاق جلالیان از شروع ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان البرز از یکشنبه 5مرداد ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی این دانشگاه؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با اعلام این خبر افزود:دانشگاه پیام نور امسال نیز در تمامی گروه های آزمایشی؛ علوم ریاضی وفنی، علوم تجربی ، علوم انسانی و هنر  نسبت به پذیرش علاقه مندان به تحصیل دراین دانشگاه اقدام نموده است.
رئیس دانشگاه پیام نور البرز با بیان اینکه ادامه تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور که امسال در دوران بیماری کرونا به "دانشگاه امن" مشهور شده است؛ با کمترین هزینه صورت می گیرد؛ برخی از مزیتهای این  دانشگاه را اینگونه تصریح کرد:
-    اعطای وام قرض الحسنه با کارمزد کمتر از 1.5درصد برای کل مبلغ شهریه
-    پایین ترین شهریه دانشگاهی در کشور
-    تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو
-    تحصیل همزمان دردو رشته
-    سهولت در تغیر رشته و مهمان شدن درشهر مورد نظردانشجو
وی همچنین گفت: دانشگاه پیام نور استان البرز از 5مرداد ماه  در6 مرکز دانشگاهی استان واقع در: کرج- هشتگرد- ماهدشت- طالقان- اشتهارد و نظر آباد  نسبت به پذیرش و  ثبت نام  از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org اقدام میکند.
جلالیان افزود: تمامی متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: (3564-026) تماس حاصل نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور البرز عملکرد این دانشگاه را در دوران شیوع بیماری کرونا بی نظیر اعلام کرد و افزود: زیر ساختهای قوی و منحصر به فرد دانشگاه و تلاش متخصصان حوزه فناوری اطلاعات باعث گردید تا  کلاسها و آزمونهای نیمسال گذشته و نیمسال تابستان را در این دانشگاه به صورت کاملا" غیر حضوری و الکترونیکی برگزار کنیم.
رئیس دانشگاه  ادامه داد: دانشگاه پیام نور به  دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب ، منحصر به فرد است به گونه ای بهترین فرصت ادامه تحصیل در محیطی امن و به دور از بیماری کرونا به صورت کاملا" الکترونیکی  برای همگان فراهم می آورد.
دکتر اسحاق جلالیان ضمن تاکید مجدد بر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این دانشگاه با تکیه بر سیستم آموزشی ترکیبی شرایط ویژه ای را برای ادامه تحصیل متقاضیان آموزش عالی فراهم کرده است، اظهار داشت: کاهش دغدغه خانواده ها در بعد تامین هزینه های تحصیل، اعتماد به موثر بودن آموزشهای حین تحصیل و افزایش چشمگیر مهارت آموزی دانشجویان در کنار شیوه های نوین پیشرفت تحصیلی از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir