برنامه ریزی
1402/4/11 یکشنبه
اطلاعیه:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ماهدشت در پی هتک حرمت قرآن کریم

.

✅بیانیه  بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ماهدشت در پی هتک حرمت قرآن کریم✅

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ماهدشت با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت مجدد به قرآن کریم 🌸در کشور سوئد، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل کوردلانه اعلام کرد و از همه‌ آزادی‏خواهان جهان خواست در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.
 دانشجویان این  دانشگاه در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم🌸 در کشور سوئد که باعث جریحه‌دار شدن قلوب بیش از دو میلیارد نفر از مسلمانان و پیروان تمامی ادیان الهی و آزادی‏خواهان در سراسر جهان شد، بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

🌸 "بسم‌الله الرحمن الرحیم 🌸

☘«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»☘
«کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هرچند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت.» (سوره صف آیه ۸)

مدعیان آزادی بیان بار دیگر در اقدامی نفرت‌انگیز و موهن علیه قرآن کریم🌸، قلوب بیش از دو میلیارد نفر از مسلمانان و پیروان تمامی ادیان الهی و آزادی‏خواهان در سراسر جهان را جریحه‌دار کردند.

اهانت‌های سریالی و جنون‌آمیز با شعار آزادی بیان به کتابی که در آن خداوند، نور خود را در میان بندگان کامل ساخت و دین و آیینش را با آن به حدّ کمال رساند، نشان می‌دهد، هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن 🌸است.

در چنین زمانه‌ای، اقدامات پلید گاه و بی‌گاه لشگریان جهل و تعصب در هتک حرمت به ساحت شریف نیّر اعظم (صلوات الله علیه و آله) و سند جاوید رسالت او، نشانه‌ای روشن از کینه عمیق و بغض فروخفته‌شان است که نتیجه‌ای جز پراکندگی هر چه فزون‌تر عطر ‌روح‌بخش فرهنگ توحیدی در جهان نخواهد داشت.

مستکبرین جهانی بدانند نور قرآن 🌸همیشه جاودان است و علی‌رغم توطئه استکبار، قرآن🌸 روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و این‌گونه اقدامات موهن به‌هیچ‌روی، نمی‌تواند مسیر پرفروغ تمدن‌ نوین اسلامی را با وقفه و کندی مواجه کند. طبعا اقدامات دین‌ستیز و جنون‌آمیز با شعارهایی همچون آزادی بیان، پرده از صورت کریه و دستان ناپاک مستکبرین عالم برداشته و ضمیر شیطانی آنان را رسوا کرده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ماهدشت ضمن محکومیت اهانت مجدد به قرآن کریم🌸 در کشور سوئد که این بار با مجوز رسمی پلیس رخ داد، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل کوردلانه اعلام کرده و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است و از همه‌ آزادی‏خواهان جهان می‌خواهد در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند."

⚖ لازم است قوه قضاییه، وزارت امورخارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیگیر محکومیت گسترده این اقدامات در جهان باشند و پیام اعتراض ملت‌های مسلمان و همچنین مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند.

    ✅بسیج دانشجویی✅
✅دانشگاه پیام نورماهدشت ✅

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر